До порівняння Очистити

Гарантія та сервіс

Інтернет-магазин Freggia.com.ua є офіційним дилером побутової техніки ТМ Freggia в Україні. Ми пропонуємо тільки сертифіковану в Україні продукцію за цінами виробника. Купуючи товар в нашому інтернет-магазині, ви отримуєте сертифіковану техніку з офіційною гарантією від виробника компанії Fredzha Sp. z o.o. З усіх питань гарантії та сервісу звертайтеся за телефоном 0-800-500-514, а також Ви можете залишити заявку на сервісне обслуговування на сайті компанії Fredzha Sp. z o.o  https://freggia.ua/ua/support/order/

Гарантійні зобов’язання та умови

Компанія Fredzha Sp. z o.o. безкоштовно усуне всі виявлені недоліки товару протягом гарантійного терміну експлуатації. Винятком є наведені нижче випадки:

1. Гарантійні документи та чек відсутні або заповнені неповністю чи з помилками, та мають виправлення; відсутні штамп продавця та Ваш підпис на згоду з гарантійними

умовами, неможливо зчитати серійний номер з виробу.

2. Сплив гарантійний термін, установлений у 24 місяці з дати продажу.

3. Виріб має механічні пошкодження (тріщини, відколи, подряпини, відшарування матеріалів), має ознаки потрапляння всередину будь-яких рідин, комах, металевих часток або інших предметів, які призвели до виходу пристрою з ладу. Наявні ознаки хімічних та термічних пошкоджень.

4. Спроба ремонту пристрою або його модифікації, здійснена будь-ким, окрім персоналу АСЦ.

5. Використання у комерційних цілях, у місцях загального користування або в медичних установах та на підприємствах.

6. Експлуатація в електричних мережах з відхиленнями понад 5% за напругою, та 0,2% за частотою мережі, окрім виробів, обладнаних системою захисту від коливань напруги, а також у разі влучення блискавок у мережу.

7. Виріб експлуатується у мережах водо- та газопостачання із недостатнім або понаднормовим тиском.

8. Надмірне забруднення вентиляційних отворів і неправильний догляд за технікою.

9. Підключення виробу через подовжувачі, мережеві перехідники (трійники тощо).

10. Утворення накипу на нагрівальних елементах (для пристроїв, що ними обладнані).

11. Гарантії не підлягають витратні матеріали, в тому числі лампи.

12. У разі відмови в гарантійному обслуговуванні представник аСц зобов’язаний надати акт технічного висновку та/або зробити відповідний запис у гарантійному талоні.

13. Виробник не несе відповідальності за наслідки для здоров’я та майна споживача і третіх осіб, викликані неправильним встановленням та підключенням виробу.

Сервісна процедура

Компанія Freggia безкоштовно усуне всі виявлені недоліки товару, що відбулися з вини виробника, протягом гарантійного терміну експлуатації. Гарантійний термін експлуатації на всю техніку Freggia складає 24 місяці з дати придбання.


1 . Ознайомтеся з розділом інструкції користувача «Можливі несправності та способи їх усунення». Можливо виникла ситуація, яка не є поломкою техніки, а пов'язана з іншими факторами або ж з специфічними функціями конкретної моделі виробу. Якщо Ви все перевірили і переконалися, що дана інформація не допомогла, переходьте до наступного пункту.

2 . Зробіть заявку на сервісне обслуговування, звернувшись на гарячу лінію інформаційної підтримки за номером : 0-800-500-514 . Перед дзвінком на гарячу лінію переконайтеся, що у Вас підготовлена ​​необхідна інформація для оформлення оператором вашої заявки: модель Вашої техніки , детальний опис несправності, дата придбання виробу, Ваші контактні дані (ПІБ, адреса, номер телефону , електрона пошта), а також переконайтеся в наявності оригіналів гарантійних документів (чек , гарантійний талон)

3 . Після оформлення вашої заявки на обслуговування з Вами зв'яжеться представник СЦ для узгодження дати і часу візиту майстра.

4 . Під час візиту майстра буде проведена діагностика Вашої техніки і визначена несправність. По можливості несправність буде усунена відразу, або ж, у разі необхідності замовлення запчастин, буде потрібен повторний візит майстра.

5 . По завершенню ремонту вимагайте від майстра, щоб він зафіксував у гарантійному талоні необхідні дані про проведений ремонт і продовжив термін гарантії на термін рівний кількості днів у ремонті (з моменту проведення діагностики до моменту завершення ремонту).

Цей сайт використовує кукіси

Задля забезпечення максимальної зручності відвідувачів веб-сайту на цій сторінці використовуються cookies-файли. Детальну інформацію ви можете знайти в розділі «Політика конфіденційності». Натисніть кнопку «Я згоден» для того, щоб в подальшому ця інформація не відображалася.

Я згоден Перейти на сторінку "Умови користування сайтом"