Гарантія та сервіс
Інтернет-магазин Freggia.com.ua є офіційним дилером побутової техніки ТМ Freggia в Україні.
Ми пропонуємо тільки сертифіковану в Україні продукцію за цінами виробника. Купуючи товар в
нашому інтернет-магазині, ви отримуєте сертифіковану техніку з офіційною гарантією від виробника
компанії Fredzha Sp. z o.o. З усіх питань гарантії та сервісу звертайтеся за телефоном +380638629673
.
Гарантійні зобов’язання та умови
Компанія Fredzha Sp. z o.o. безкоштовно усуне всі виявлені недоліки товару протягом
гарантійного терміну експлуатації. Винятком є наведені нижче випадки:
1. Гарантійні документи та чек відсутні або заповнені неповністю чи з помилками, та мають виправлення;
відсутні штамп продавця та Ваш підпис на згоду з гарантійними
умовами, неможливо зчитати серійний номер з виробу.
2. Сплив гарантійний термін, установлений у 24 місяці з дати продажу.
3. Виріб має механічні пошкодження (тріщини, відколи, подряпини, відшарування матеріалів), має ознаки
потрапляння всередину будь-яких рідин, комах, металевих часток або інших предметів, які призвели до
виходу пристрою з ладу. Наявні ознаки хімічних та термічних пошкоджень.
4. Спроба ремонту пристрою або його модифікації, здійснена будь-ким, окрім персоналу АСЦ.
5. Використання у комерційних цілях, у місцях загального користування або в медичних установах
та на підприємствах.
6. Експлуатація в електричних мережах з відхиленнями понад 5% за напругою, та 0,2% за частотою мережі,
окрім виробів, обладнаних системою захисту від коливань напруги, а також у разі влучення блискавок у мережу.
7. Виріб експлуатується у мережах водо- та газопостачання із недостатнім або понаднормовим тиском.
8. Надмірне забруднення вентиляційних отворів і неправильний догляд за технікою.
9. Підключення виробу через подовжувачі, мережеві перехідники (трійники тощо).
10. Утворення накипу на нагрівальних елементах (для пристроїв, що ними обладнані).
11. Гарантії не підлягають витратні матеріали, в тому числі лампи.
12. У разі відмови в гарантійному обслуговуванні представник аСц зобов’язаний надати акт технічного
висновку та/або зробити відповідний запис у гарантійному талоні.
13. Виробник не несе відповідальності за наслідки для здоров’я та майна споживача і третіх осіб,
викликані неправильним встановленням та підключенням виробу.
Сервісна процедура
Компанія Freggia безкоштовно усуне всі виявлені недоліки товару, що відбулися з вини виробника, протягом
гарантійного терміну експлуатації. Гарантійний термін експлуатації на всю техніку Freggia
складає 24 місяці з дати придбання.
1 . Ознайомтеся з розділом інструкції користувача «Можливі несправності та способи їх усунення».
Можливо виникла ситуація, яка не є поломкою техніки, а пов'язана з іншими факторами або ж з специфічними
функціями конкретної моделі виробу. Якщо Ви все перевірили і переконалися, що дана інформація
не допомогла, переходьте до наступного пункту.
2 . Зробіть заявку на сервісне обслуговування, звернувшись на гарячу лінію інформаційної підтримки
за номером : 0 800 500 514. Перед дзвінком на гарячу лінію переконайтеся, що у Вас підготовлена необхідна
інформація для оформлення оператором вашої заявки: модель Вашої техніки , детальний опис несправності,
дата придбання виробу, Ваші контактні дані (ПІБ, адреса, номер телефону , електрона пошта), а також
переконайтеся в наявності оригіналів гарантійних документів (чек , гарантійний талон)
3 . Після оформлення вашої заявки на обслуговування з Вами зв'яжеться представник СЦ для узгодження
дати і часу візиту майстра.
4 . Під час візиту майстра буде проведена діагностика Вашої техніки і визначена несправність. По можливості
несправність буде усунена відразу, або ж, у разі необхідності замовлення запчастин, буде потрібен
повторний візит майстра.
5 . По завершенню ремонту вимагайте від майстра, щоб він зафіксував у гарантійному талоні необхідні дані
про проведений ремонт і продовжив термін гарантії на термін рівний кількості днів у ремонті
(з моменту проведення діагностики до моменту завершення ремонту).